Wij zijn ok👍

12 januari 2020 - Montgomery, Alabama, Verenigde Staten

Op nu.nl zal je het nieuws zien dat we te maken hebben gehad met een winterse storm hier in Alabama. Dit keer met een huricane mogelijkheid van 60%.

Screenshot_20200111-185742

Gelukkig word je hier van te voren goed op voorbereid. Op je telefoon, op een speciale alarmradio, apps, Facebookgroepen, de tv stopt en geeft een alarm, etc. Desalniettemin blijft het spannend, zeker voor de kinderen want al die alarmen die samen afgaan is best een kabaal en zeker als de stroom dan ook uitvalt. Hoe heftig gaat deze storm zijn?

Wij waren goed voorbereid en zijn er zonder kleerscheuren doorgekomen. Lekkage, dakpannetje eraf, poort opengewaaid, geen stroom, maar that's it. In het donker hebben we knus spelletjes gespeeld, boeken gelezen en Hollandse boerenkool gekookt😂. Dat paste wel vonden wij.

De stroom doet het inmiddels weer en we zijn blij dat het voor nu weer voorbij is. We zijn allemaal dus ok en de spanning glijdt weer van ons af.

Lieve groet van ons!

1. Karin:
    12 januari 2020
    Liep zojuist buiten met Pip en af en toe een flinke windvlaag om onze oren, toen dacht ik "zouden dit leftovers zijn van jullie woeiiii?"..... Gelukkig is het bij jullie goed afgelopen. Een ervaring die je kunt missen als kiespijn, nietwaar? 😉 Liefs van ons 😘 😘 😘 😘
  2. Joan:
    14 januari 2020
    Spannende momenten hoor, idd die alarmen die af gaan, geen stroom.. Fijn dat t meeviel en dat jullie je er goed doorheen hebben geslagen 🙏😉