Off they go!

9 augustus 2019 - Montgomery, Alabama, Verenigde Staten

Het was vanmorgen zover. Wakker gezongen met lang zullen ze leven want vandaag vieren wij hun verjaardag, aankleden in schooluniformen en dan door de ballonnen heen worstelen op weg naar de kadootjes. Wie heeft er nou zo'n coole eerste schooldag😁

Zomervakantie is verleden tijd, op naar de weekenduitstapjes, herfst, halloween...

Eerste schooldag en verjaardagen vierenLeuke kadootjes gekregenBlij met de aanwinstenEerste schooldag 3rd gradeEerste schooldagEen knuffel voor haar broerOpdracht 1 makenMeteen heerlijk aan het werk

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Roland Roolvink:
    9 augustus 2019
    Cindy, leuk te zien dat de eerste schooldag niet veel anders is als bij ons.
    Onze Sigma home boxen zouden niet misstaan in de klaslokalen!
    Ook de blauwe polo's en de witte blouse voor de kids zien er leuk uit.
    Hopelijk krijg jij wat meer tijd voor jezelf als de kids naar school zijn.
    Veel succes in de States en geniet van jullie kleine baby.
  2. Cindy:
    9 augustus 2019
    ooooh Roland....ze zijn hier ECHT van de opbergbakken!! Ik wordt er hebberig van en ben helaas ook vreemdgegaan met Sistema😉. Sorry!
  3. Ria klompenhouwer:
    9 augustus 2019
    Een hele fijne eerste schooldag en straks een knalfeest alvast gefeliciteerd dikke kus opa en oma
  4. Cindy:
    10 augustus 2019
    Ze hebben genoten mam!
  5. Opa Koos:
    9 augustus 2019
    Wat zien ze er leuk uit in die uniformpjes !
    Heel veel plezier op school en een fijn feest met elkaar
  6. Cindy:
    10 augustus 2019
    Ha opa en oma😊. Ze zagen er schattig uit he. Het feest was een groot succes!
  7. Mathilde:
    19 augustus 2019
    Wat staat het ze goed die schooluniformen! Hopelijk hebben ze een goede start gemaakt op school en hun verjaardagen goed gevierd :).
  8. Cindy:
    19 augustus 2019
    Gave uniformen he! Ze doen het super en de verjaardagen hebben we dik gevierd👍