Het is dan eindelijk zo ver!

20 juni 2019 - Dongen, Nederland

Wat hebben wij geweldige mensen om ons heen! De kindjes en ikzelf zijn verwend met lieve woorden, appjes, knuffels, bezoekjes, hulp, aandacht, kadootjes en feestjes in deze laatste weken voor ons vertrek. We zijn iedereen zo dankbaar dat we deze mooie tijd hebben mogen meemaken en dat er zoveel gedaan is voor ons.

De koffers zijn gepakt en de kindjes liggen op bed. Slapen is een ander verhaal want we hebben een sleepover in mama's bed😉. Klaar voor de laatste nacht hier en op naar het avontuur morgen.

Lieve mensen, tot 2020!!! Alabama en vooral Remco here we come!

1. Karin:
    20 juni 2019
    En zelfs nog tijd OVER voor deze mooie afsluiter vanuit de R-buurt :-). Je hebt het super gedaan zo de afgelopen weken vriendinnetje! We zullen jullie missen en leven graag mee met al jullie belevenissen via nog meer blogs. Have a loving and fun-filled year in the States. Dikke knuffels van ons 💙 ❤️
  2. Ria klompenhouwer:
    21 juni 2019
    Het avontuur gaat vandaag echt beginnen voor jullie de rust keert morgen terug en alles krijgt weer zijn plekje maak er een onvergetelijk mooi jaar van en geniet vooral eerst van de fijne vakantie weken met de kinderen heel veel geluk samen en follow your dream xxx dikke kus mamma
  3. Opa Grötzinger:
    21 juni 2019
    Maak er iets leuks van en geniet van Amerika ga dingen doen en beleven. Ik zie jullie wel weer als jullie terug zijn.
  4. Cindy:
    30 juni 2019
    Dank je pa!
  5. Joan:
    21 juni 2019
    Echt respect voor hoe jullie je vanaf dag 1 hebben voorbereid op dit grote avontuur, zelfs met briefjes op de deur, muur, kast met de Engelse woorden erop om het de kindjes vast te leren... fantastisch! Elke stap hier en straks daar weloverwogen, jullie vormen een goed team! Heel veel plezier en succes toegewenst voor jullie samen met zijn 5-jes en wij horen graag af en toe hoe het met jullie gaat 😘🤗
  6. Cindy:
    30 juni 2019